آینده از آن موتور سیکلتهای برقی است.
موتور سیکلت سواری یک فعالیت های بدنی است که باعث ترشح هورمون آدرنالین می شود ، اما همه نمی توانند آن را انجام دهند. خیلی ها موتور ندارند ، خیلیها موتور سواری برایشان سخت است. به همین دلیل است که ما بازی های ویدیویی مسابقه ای داریم ، بنابراین حتی کسانی که نمی توانند موتور سواری کنند می توانند لذت ببرند. در اینجا مجموعه ای از بازی های موتور سیکلت معرفی میشود که مطمئناً برایتان جذاب است.
این بازی بر اساس مدل قبلی Ride ساخته شده و هیجان انگیز است ، گرافیک به مراتب از نسخه قبلی بهتراست. مسابقه در پیست های سراسر جهان با انتخاب گسترده ای از موتورها که بهتر شده اند و احساس خوبی به بازیکن میدهد.
SBK X: Superbike Championship Championship یکی از اولین بازی هایی است که حالت مسابقه اول شخص را ارائه داد و مناسب به نظر می رسید ، بسیار جلوتر از زمان خود بود. همچنین دارای یک حالتی است که بازیکن مقام میدهد و پس از دادن مقام میتوانید موتور سیکلت های پیشرفته تر ،قدرتمند تر که قبلا قفل بودند را استفاده کنید.
تا امروز این بازی برای بسیاری از بازیکنان به عنوان یک بازی موتور سواری مورد علاقه باقی مانده است.
SuperBike TT از فناوری Oculus Rift استفاده می کند و غوطه ور شدن در بازی را به سطح کاملا متفاوتی می رساند. حتی اگر طرفدار مسابقات موتور سواری نیستید ، توصیه می کنیم این بازی را یک بار امتحان کنید ، البته به شرط داشتن Oculus Rift . این ابزار نزدیکترین چیز به مسابقه در زندگی واقعی است که می توانید در بازی های امروز داشته باشید. احساس پیچیدن با سرعت 200 مایل در ساعت به سادگی قابل توصیف نیست.
Motorbike با گیم پلی اعتیاد آور و مدل های عالی موتور سیکلت یکی از جالب ترین بازی های موتور سواری است که تاکنون بازی کرده ایم. حالت چند نفره که در آن می توانید با دوستان خود بازی کنید یک مدل سرگرم کننده و جالب است.
مسابقات Speedway یک ورزش کاملاً متمایز است و Grand Prix 15 FIM Speedway مشخصات آن را با شکوه به تصویر می کشد. واکنش بازیکنها در بازی بسیار واقعی بنظر میرسد و گیم پلی بسیار اعتیاد آور دارد. گرافیک ها بسیار پیشرفته هستند و غوطه وری شدیدی در بازی ایجاد می کند. حتی میدان مسابقات بسیار خوب نشان داده شده است.
گرافیک بازی بسیار درخشان است. به طوری که از ابتدا تا انتها آدرنالین ترشح میکنید. آهنگ ها به زیبایی بازسازی شده اند ، البته به احتمال زیاد هنگام بازی حواستان به آهنگ نیست و فقط بازی خواهید کرد.
برای لذت بردن از بازی های مدرن ، گاهی اوقات باید به یاد بیاوریم که سیر پیشرفت بازیها چگونه بوده است و بهترین راه این است که برخی از بازیها مانند Road Rash را از نسخه اول تا آخرین نسخه اش ببینیم. Road Rush که یکی از اولین بازی های مسابقه موتور سواری در رایانه های شخصی بود ، سالیان پیش بسیار محبوب بود. در این بازی با خشونت به خرج دادن در برابر رقبای خود میتوانید غنیمت ببرید یا موتور سیکلت خود را آپگرید کنید.آهنگ موسیقی یکی از بهترین آهنگ های بازی است.
اگر می خواهید Moto GP واقعی را دوباره ببینید ، این بازی برای شما مناسب است. سطح جزئیات و توجه به واقع گرایی حیرت انگیز است ، گزینه های زیادی را برای تنظیم موتور سیکلت دارد.
این بازی به طور خاص فقط برای موتور سیکلت نیست اما بهترین سرگرمی برای موتور سواری را در دنیای بازی ارائه میدهد. بغیر از برخی از ماموریت های خاص ، کل بازی را می توان با موتور انجام داد و مدل های زیادی برای انتخاب موتور سیکلت وجود دارد.
این بازی بسیار ماجرا جویانه است و در آن مسابقات جذاب حیرت انگیز و پر استرسی برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوچرخه ventaAventa یک مدل برقی جدید است و یک راز نهفته دارد که آن هم داشتن یک طراحی تمیز برای باتری قابل جدا شدن است. شرکت دوچرخه سازی Furosystems که در لندن مستقر است، به تازگی سری دوچرخههای الکترونیکی با کمک رکاب Aventa را وارد بازار اروپا کرده است.
اگر مسائلی مانند ویروس کرونا و سایر موارد اجازه دهند، مدل قدرتمندتری برای ایالات متحده آمریکا، برای اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.
آونتا در سه نسخه به فروش میرسد، اولین تحویلها از اواسط ماه مارس آغاز خواهد شد. قیمت هر مدل بستگی به مواردی دارد که شامل انواع لوازم جانبی مورد نیاز برای رفت و آمد معمولی شهری مانند، گلگیرها، زنگ، قفسه وسایل، رکاب و چراغهای جلو و عقب است.
مدل های مختلف دوچرخه های برقی اونتا
محمولههای استاندارد اونتا با باتری ۱۰.۴Ah ۳۷۵Wh، ترمز دیسکی هیدرولیکی و نمایشگر LCD تمام صفحه، با قیمت ۱۷۹۹ یورو عرضه میشود. اگر دامنه قدرت بیشتری میخواهید ، میتوانید Aventa Max را انتخاب کنید و قیمت آن ۱۹۹۹ یورو است که فرق آن در باتری آن است که بزرگتر از مدل قبلی ۱۴Ah ۵۰۴Wh است.
دوچرخه Aventa Pure یک مدل سطح پایین است. این دوچرخه با ترمزهای دیسکی مکانیکی، باتری کوچک Ah۷.۸ ۲۸۱Wh و نمایشگر LCD مینیاتوری مجهز شده است و قیمت آن هم ۱۵۹۹ یورو است. این مدل از دوچرخهها ویژگیهای خاصی دارند که از جمله آنها میتوان به باتری متحرک، طراحی تمیز، ارزشمند بودن نسبت به پول پرداختی و سواری نرم و آرام اشاره کرد. البته در مقابل ایراداتی هم به این دوچرخه وارد است ، سفت بودن زین و آرم بزرگ و ذوق کور کن از جمله این ایراداتی است.
البته دوچرخه Aventa Pure شرکت Furosystems یک دوچرخه الکترونیکی جذاب و ارزان که شما را به مقصدتان میرساند.
منبع:
ببینید ، من موتورسیکلت های برقی و بنزینی را سوار شده ام. من مالک چندین مدل از هر دو مدل بوده ام. و هر دو آنقدر سرگرم کننده هستند که احساس می کنم کاری غیرقانونی انجام می دهماما ، من از 10 انتخابم 9 تایش موتورسیکلت برقی است. آنها مزایای زیادی نسبت به موتور بنزینی یا دیزلی دارند.
موتور سیکلت برقی و جامعه اطراف آنها از اوایل دهه 1900 وجود داشته است و از آن زمان ، عشق به سواری افزایش یافته است.
گرچه هنوز جریان اصلی نیست ، اما ایده یک موتورسیکلت برقی نباید دور از ذهن به نظر برسد. موتور سیکلت های الکتریکی ممکن است تمام مزایای موتور سیکلت گازی را ارائه ندهند ، مانند لرزش موتور یا سر و صدایی که خیلی ها به آن علاقه مندند ، موارد زیادی مزایا برای موتور برقی وجود دارد که ممکن است شما را شگفت زده کند.
این یکی ممکن است شما را متعجب کند. موتورسیکلت های برقی پول شما را پس انداز می کنند.بجای اینکه صدها دلار ماهیانه پول بنزین دهید ، با چند ده دلار باتری موتور را شارژ کنید.
این به راحتی بزرگترین دلیل برای خرید موتورسیکلت برقی است. در حالی که هزینه خرید موتور سیکلت برقی اکثر مواقع بالاتر از موتور سیکلت بنزینی است ،اما هزینه های جاری یک موتورسیکلت برقی بسیار پایین است.
به مدل موتورسیکلتی که می گیرید و اینکه با چه موتور سیکلت بنزینی مقایسه می کنید بستگی دارد. با در نظر گرفتن همه این موارد ، هزینه سوخت گیری یک موتور سیکلت برقی بسیار کمتر از یک موتور سیکلت بنزینی است.
تعمیر و نگهداری یک موتور سیکلت الکتریکی به طور کلی بسیار آسان تر است چون پیچیدگیهای یک موتور احتراقی را ندارد.در موتور سیکلت الکتریکی مایعی در روند کار موتور دخالت نمیکند.
این به تنهایی به معنای این است که خیلی کمتر خراب میشود و اگر مشکلی پیش بیاید ، عیب یابی مکانیکی خیلی آسان است.
تعمیر و نگهداری کمتر موتور سیکلت برقی باعث میشود پول بیشتری پس انداز کنید.
بنابراین اگر شما موتورسواری هستید که ترجیح میدهید به جای صرف وقت برای چرخاندن آچار در زیر موتور از موتور سواری لذت ببرید حتما موتور برقی بخرید.
بدون نگرانی می توانید با موتور سیکلت برقی سفر جاده ای کنید. در هر بار شارژ حدود 150 کیلومتر میتوانید طی کنید، بدانید با یک بار شارژ کامل می توانید مسافت قابل توجهی را طی کنید.
این یکی بدیهی است و معمولا به سلیقه ربط دارد ، اما به نظر من موتورسیکلت های برقی از جهات مختلف راحت ترند.
آنها مانند موتور سیکلتهای احتراقی (منظور موتور سیکلتهایی است که نیاز به سوخت دارند) لرزش ندارند ، به این معنی که موتورسیکلت شما هنگام رانندگی تکان نمی خورد یا در زمان قرمز شدن چراغ چهار راه میتوانید سریع متوقفش کنید. مطمئناً ، بسیاری از موتورهای بنزینی برای جلوگیری از لرزش ها اکنون امکاناتی دارند.
همچنین لازم نیست نگران سوختن پاهایتان روی اگزوز داغ یا موتور باشید.
موتورسیکلت های برقی همچنین برای رانندگی در ترافیک و سایر مسیرهای شهری راحت ترند. با سواری موتور سیکلت برقی میتوانید بجای آنکه تمام مسیر پرترافیک شهری را کلاج و دنده عوض کنید به جایش از مسیر لذت ببرید و آسوده سفر کنید.
اگر عاشق موتور سیکلتهایی هستید که تعویض دنده شان دستی است ،چندین گزینه موتور سیکلت برقی وجود دارد که گیربکس دستی دارند. از کروزهای برقی گرفته تا موتور های اسپرت ، در همه مدلها ، موتور سیکلت برقی با تعویض دنده دستی وجود دارد.
یک مزایای دیگر موتور برقی که من میدانم باز هم سلیقه ای خواهد بود ، نداشتن صدای اگزوز است. موتورسیکلت های برقی در حقیقت ساکت نیستند. آنها موتور و تسمه شان صدا تولید می کند ، اما نسبت به اگزوز موتور بنزینی بسیار کم صدا هستند.
بنظر من نبود صدای اگزوز بسیار خوب است. من عاشق موتور سواری با موتورسیکلت برقی در بزرگراه های پر درخت و عبور از جنگل و شنیدن صدای پرندگان و باد در اطرافم هستم. من عاشق این هستم که صبح زود یا اواخر شب بتوانم در مقابل خانه ام سوار موتور شوم بدون اینکه مزاحم همسایگان خوبم شوم. من عاشق این هستم که هنگام موتور سواری یکی از حواس پنج گانه ام آزار نبیند.
بیشتر OX Motorcycles تولید انبوه OX One را در اسپانیا آغاز می کند
اگر شما مانند یک سری افراد معتقد هستید که صدای بلند اگزوز موتور باعث میشود بقیه موتور سواران و خودرو سواران از وجود من مطلع باشند وحواسشان باشد که به من برخورد نکنند. باید بگویم بهتر است که روی مهارت موتور سواری خود تمرکز کنید و آن را بهتر کنید تا اینکه متکی به اگزوز پر سر و صدا باشید.
اینکه سوار موتور بنزینی باشم و پشت چراغ قرمزهم باشم و همه خودرو های اطراف از صدای اگزوز موتورم گوششان درد بگیرد برای من به شخصه ناراحت کننده است.
تصور کنید در پارکینگ موتور خود پمپ بنزین داشته باشید، عالی نیست؟
شبها موتورم را شارژ میکنم و دیگر هرگز نیازی به رفتن به پمپ بنزین و معطل شدن در صف پمپ بنزن را ندارم. این مزیت بیشتر است وقتی همه چیزهای عجیب و غریب و افراد عجیب و غریب را در نظر بگیرید که همیشه همزمان با شما به پمپ بنزین میایند. قطعا خانم های موتور سوار ، بیشتر با این مشکل در پمپ بنزینها مواجه شده اند و بخوبی درک میکنند که منظورم چیست.
اگر عملکرد خوب همان چیزی است که شما دنبال آن هستید ، سخت است که موتور سیکلت بنزینی در برابر موتورسیکلت های برقی رقابت کند. و این هم اغراق آمیز نیست. ابرقدرت های برقی مانند Lightning LS-218 اغلب در جایگاه بالای جدول قرار گرفته اند.
موتورهای بنزینی برای افزایش قدرت و گشتاور به زمان بیشتری نیاز دارند ، و این امر به دور موتور بالا نیاز دارد ، موتورهای الکتریکی از 0 دور بلافاصله به اوج قدرت و گشتاور می رسند. آنها قدرت و گشتاور بهتر و بیشتری را نیز در کل دامنه RPM حفظ می کنند.
بخشی از سرگرمی موتورسواری تغییر تنظیمات است،منظور شخصی سازی موتور متناسب با نیاز شما است.
بیشتر 10 تا از بهترین بازی های موتور سیکلت در سال 2021
با موتور سیکلت برقی به راحتی با تلفن همراه خود در یک برنامه میتوانید هر نوع تنظیماتی که میخواهید بر روی موتورتان انجام دهید. تمامی آلارمهای موتور سیکلت را میتوانید بر روی موبایلتان ببینید.
و توانایی به روز نگه داشتن موتور سیکلت از مهمترین مزایا موتور سیکلت برقی است.
با استفاده از موتور سیکلت الکتریکی می توانید با به روزرسانی نرم افزار موتور خود از همه به روزرسانی ها بهره مند شوید. بعضی از تولیدکنندگان این کار را در نمایندگی انجام می دهند ، اما بیشتر آنها را می توان با تلفن همراه انجام داد.
سواری موتورسیکلت های برقی راحت تر است زیرا به اندازه موتورهای احتراقی گرم و پرسروصدا نیستند. از آنجا که موتور بنزینی نیست ، اگزوز هم نیست. هنگام موتور سواری ، دیگر نگران سوختن پاها روی قسمت هایی از موتور یا اگزوز نخواهید بود. این امر یک موتورسیکلت برقی را به گزینه ای مناسب برای مسافرت تبدیل می کند.
ناگفته نماند ، یک موتور سیکلت مجهز به باتری راهی عالی برای کاهش سهم شخصی شما در انتشار C02 در جو است. با یک وسیله نقلیه الکتریکی ، چه اتومبیل و چه موتور سیکلت ، اگر قصد مسافرت با آن را دارید به طور چشمگیری میزان انتشار آلاینده ها را کاهش می دهید.
جمع بندی
من نمی گویم موتور سیکلت های بنزینی دیگر جایگاهی ندارند. من مطمئن هستم که 100 سال دیگر هنوز چند نفر هستند که به عنوان سرگرمی موتور سیکلت بنزینی سوار می شوند. خیلی افراد هنوز هم اسب سوار می شوند ، مردم می توانند هر چیزی را که دوست دارند سوار شوند.
امارقابت برای موتورسیکلت های بنزینی سخت می شود. موتورسیکلت های برقی هنوز در ابتدای راه هستند. تصور کنید چند سال دیگر کجا خواهند بود. حتما دلیلی وجود دارد که ، از هارلی دیویدسون و تریومف گرفته تا بزرگترین تولید کنندگان موتور سیکلت در ژاپن ، همه در حال کار بر روی موتورسیکلت های برقی هستند.
آینده از آن موتور سیکلتهای برقی است.
این موتورسیکلت برقی عجیب به لطف یک حفره بزرگ در مرکز خود که تا ۶۹ درصد اصطکاک آن را کاهش میدهد، میتواند به سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت برسد و عنوان سریعترین موتورسیکلت برقی جهان را تصاحب کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از آیای، همه ما در دوران کودکی در هنگام دوچرخه سواری متوجه شدهایم که هرچه بیشتر سرعت میگیریم، اصطکاک هوا بیشتر میشود. بنابراین علاقهمندان به سرعت بالا برای طراحی سریعترین موتورسیکلت دنیا باید راهی در برابر این مانع سرعت پیدا کنند.
این همان کاری است که "رابرت وایت" طراح سریعترین موتورسیکلت برقی جهان با قرار دادن یک حفره در مرکز آن انجام داده و نتایجی که به دست آورده بسیار خیره کننده است.
"وایت" که بنیانگذار و مدیرعامل شرکت "وایت کانسپت" است، یک مهندس با ۲۲ سال تجربه کار روی اتومبیلهای فرمول یک و سایر مسابقات اتومبیلرانی است. اما به لطف اندازه بزرگتر اتومبیلها، طراحی ایرودینامیک آنها آسانتر است.
از طرف دیگر، موتورسیکلتها کوچکتر هستند و باید جایگاه نشستن انسان روی آن نیز در نظر گرفته شود. بنابراین هنگامی که "وایت" میخواست سریعترین موتورسیکلت دنیا را طراحی کند، لازم بود که فکر تازهای کند.
تجربه او در مسابقات اتومبیلرانی به او در مورد "اثر ونتوری" به اندازه کافی آموخته بود. اتومبیلهای مسابقهای به گونهای طراحی شدهاند که میتوانند هوا را از رو، زیر و اطراف خود عبور دهند. اما برای کاهش اصطکاک در وسایل نقلیه، کافی است اجازه دهید هوا از داخل آنها عبور کند. این کار با ایجاد تونلهایی در طراحی بدنه انجام میشود که هوا به آسانی از آن عبور کند.
"وایت" برای طراحی موتورسیکلت جدید خود موسوم به "WMC۲۵۰EV" از همین اصل استفاده کرد. او یک تونل یا حفره بزرگ کربنی در مرکز آن قرار داد تا هوا به راحتی از آن عبور کند.
اگرچه به نظر میرسد این کار بسیار غیرمعمول است، اما "وایت" ادعا میکند که این تونل میزان اصطکاک هوا را تا ۶۹ درصد کاهش میدهد. وی ادعا میکند که این تونل میتواند سرعت این موتورسیکلت را به حداکثر ۴۰۲ کیلومتر در ساعت برساند.
قرار است این موتورسیکلت در سال ۲۰۲۲ آزمایش شود.
"وایت" همچنین مکانیکهای مورد استفاده برای هدایت موتورسیکلت را تغییر داد و از سیستم فرمان هیدرولیک برای کنترل چرخ جلو استفاده کرد. چرخ عقب نیز توسط دو موتور الکتریکی ۳۰ کیلوواتی تامین نیرو میشود. بسته باتری در زیر تونل هوا قرار دارد و ظرفیت آن ۱۵ کیلووات ساعت است.
"وایت" این فناوری را در سطح جهانی ثبت اختراع کرده است و هدف آن این است که این مفهوم را در آینده به تولید انبوه برساند.
در هر حال به نظر میرسد آینده موتورسیکلتهای برقی امیدوار کننده و مهیج است.