معرفی موتورسیکلت برقی Black Tea مدل Bonfire

معرفی موتورسیکلت برقی Black Tea مدل Bonfire

پس از یک کمپین سرمایه گذاری جمعی موفق در تابستان 2020 ، موتورسیکلت های برقی شرکت “black tea” با شکل جدید به خیابان ها بازگشتند.

وزن کم bonfire و پیشرانه برقی ساده استفاده و سوار شدن را برای همه حتی سوارکاران با تجربه کمتر آسان تر و لذت بخش تر می کند. علاوه بر این ، ویژگی های بی صدا آن را به موتور سیکلتی عالی برای اکتشاف طبیعت ، حیوانات تبدیل میکند. همه چیز ، از تنه آن گرفته تا چرخ ها و چراغ های آن ، با دقت تهیه مونتاژ شده است تا دوچرخه ای ایجاد کند که با حفظ جذابیت قدیمی مدل ، تجربه ای چابک و هیجان انگیز را ارائه دهد. موتورسیکلت های ما برای توانمندسازی سواری طراحی شده است. ویکتور سومر ، بنیانگذار موتورسیکلت های black tea ، توضیح داد که به همین دلیل آنها تا حد امکان ساده ساخته شده اند.

موتورهای black tea برای بهبود بیشتر عملکرد موتورسیکلت های خود و افزایش قابلیت استفاده در مدل ها ، دو مرحله استراتژی خلاقانه برای محصولات آینده خود راه اندازی کرده اند. اولین مورد مربوط به استفاده از پیشرانه باتری دوگانه است ، که در آن دو باتری به طور همزمان برای بهبود شتاب و حداکثر سرعت از طریق یک پیشرانه فشار قوی استفاده می شود در حالی که راحتی و ایمنی باتری های ولتاژ پایین را ارائه می دهد. استراتژی دوم یک سیستم باتری یکنواخت را ارائه می دهد که در آن همه مدل های الکتریکی از یک باتری تغذیه می کنند.

در موتورسیکلت های جدید black tea می توان با باتری های قدیمی استفاده کرد و بالعکس ، همچنین کاربران همیشه می توانند از آخرین فناوری ها بهره مند شوند.


معرفی موتورسیکلت برقی black tea مدل bonfire
چرخ جلو موتورسیکلت برقی black tea مدل bonfire
چرخ عقب موتورسیکلت برقی black tea مدل bonfire
موتورسیکلت برقی black tea مدل bonfire
رکاب موتورسیکلت برقی black tea مدل bonfire
موتورسیکلت برقی black tea مدل bonfire
صفحه نمایش موتورسیکلت برقی black tea مدل bonfire
موتورسیکلت الکتریکی black tea مدل bonfire

موتورسیکلت برقی black tea مدل bonfire
منبع:

https://denro.ir/review-black-tea-bonfire/

شرکت DBA Motors از موتور سیکلت برقی جدید خود رونمایی کرد

شرکت DBA Motors از موتور سیکلت برقی جدید خود رونمایی کرد

موتورسیکلت الکتریکی DAB motors به اسم concept-e چشم اندازی برای پیشروی به آینده است. طراحی اش تقریبا بی نقص است اما متفاوت است.

موتورسیکلت برقی مجهز به موتور 10 کیلوواتی و باتری لیتیوم یون 51.8V است. برد موتور سیکلت 110 کیلومتر (68 مایل) و حداکثر سرعتش 105 کیلومتر در ساعت (65 مایل در ساعت) است. همراه با سیستم تعلیق öhlins ، ترمزهای آلومینیومی CNC برلینگر و درایو کمربند ، رانندگی راحت و چشم نواز همراه با گشتاور فوری قدرتمند برای سواران شهری ارائه می دهد.

موتور سیکلت برقی concept-e
موتور برقی concept-e
موتور سیکلت الکتریکی DBA Motors

طراحی مفهومی موتورهای DAB با خطوط افقی و مورب تعریف می شود.

نمایشگر سرعت LED

نمایشگر سرعت LED مانند یک پروژکتور است.

سیستم تعلیق lhlins

سیستم تعلیق lhlins ، ترمز آلومینیومی CNC برلینگر و درایو کمربند گیتز راحتی و قدرت را به ارمغان میاورد.

چراغ عقب قرمز

چراغ عقب قرمز پویا شفاف موتور سیکلت را شبیه به سوپراسپرت مینماید.

چراغ جلو موتور سیکلت برقی

چراغهای جلوی خطی، جلوه ای از یک موتور سیکلت سریع و مدرن را می دهد.

دستگاه شارژ موتور برقی

موتور 10 کیلوواتی و باتری لیتیوم یونی 51.8V و برد 110 کیلومتر (68 مایل) را ارائه می دهد.

موتور الکتریکی فست شارژ

موتور سیکلت برقی concept-e چشم اندازی از آینده است.

منبع :

https://denro.ir/unveil-dba-motors-concept-e/


موتور سیکلت برقی Brekr مدل B ، سبکتر از اسکوتر

موتور سیکلت برقی Brekr مدل B ، سبکتر از اسکوتر

استارتاپ هلندی brekr می گوید موتورسیکلت جدیدش 10 تا 30 کیلوگرم سبک تر از اسکوتر است تا برد بیشتری را داشته باشد.

شرکت هلندی Brekr دوچرخه های برقی با ظاهری زیبا تولید میکند. این شرکت نوپا که سال گذشته در هلند ، آلمان و بلژیک راه اندازی شد ، پس از اخذ 1.5 میلیون یورو سرمایه گذاری اضافی ، اکنون به دنبال فروش محصولاتش در سراسر اروپا است.

برکر در وب سایت خود مدعی است که مدل B را ایجاد کرده است .

موتور سیکلت برقی brekr مدل B

سرعت این موتور سیکلت 45 کیلومتر بر ساعت و از جنس آلومینیوم است و گفته می شود 10 تا 30 کیلوگرم سبک تر از اسکوتر برقی ​​است. وزن کمتر باعث برد بیشتر میشود.

این موتور سیکلت برقی 2500 واتی دارای باتری قابل جابجایی 2 کیلووات ساعت است . شرکت برکر می گوید برد این موتور سیکلت برقی 50-80 کیلومتر است. باتری دوم تقریباً دو برابر آن است.

شرکت Brekr مدعیست این محصولش 5 ساعته شارژ میشود و هزینه جاری آن هر 100 کیلومتر یک یورو است.همچنین ترمزهای دیسکی و تعلیق هیدرولیک را در جلو و عقب دارد به همراه یک ماژول GPS که موتور سیکلت را ردیابی می کند.

Brekr Model B با قیمت 4،499 یورو به فروش میرسد.

تولید موتور سیکلت برقی کمپانی Revolt با اسم RV1

تولید موتور سیکلت برقی کمپانی Revolt با اسم RV1

شاید شما نام Revolt RV400 را شنیده باشید که اولین عرضه آن تقاضای زیادی داشت. حالا یک عضو جدید به خانواده این کمپانی اضافه میشود.

نام مذل جدید Revolt RV1 است و جایگزین موتور سیکلت برقی RV300 خواهد شد.

هر دو موتورسیکلت برقی RV300 و RV400 در سال 2019 رونمایی شدند ، اگرچه به دلیل همه گیری کرونا تولید و تامین با مشکلاتی روبرو شد.

RV400 با حداکثر سرعت 85 کیلومتر در ساعت (53 مایل در ساعت) عرضه شد و یکی از سریع ترین موتورسیکلت های برقی شهری بود.

میزان برد این محصول با یک بار شارژ 156 کیلومتر (97 مایل) است که برای موتور سواری شهری این برد مناسب است.

RV400 از همان زمان عرضه فروش خوبی داشت و هر سری از این محصول که عرضه میشد، سریع به فروش میرسید. آخرین سری عرضه تنها در عرض دو ساعت به طور کامل فروش رفت.

اما RV300 با مشخصات کمتر همانند RV400 مورد توجه قرار نگرفت و در فروشش متضرر شدند.

موتور برقی RV1

RV1 جایگزین موتور سیکلت برقی RV300 است.

RV1 همچنین اولین مدل از این خانواده خواهد بود که به طور کامل در داخل هند تولید می شود.

با توجه به تولید داخلی RV1 ، این شرکت بیان کرده قیمت محصول جدیدش در حدود 1000 دلار آمریکا خواهد داشت.

هند یکی از بزرگترین بازارهای موتور سیکلت در جهان است. صنعت موتور سیکلت در آنجا با استفاده از مشوق های دولتی مانند برنامه FAME II ، به سمت برقی شدن رفته است. تولید داخلی موتور سیکلتهای برقی رشد بسیار سریعی در این کشور داشته است.

آغاز فروش موتور سیکلت برقی جدید Zero FXE

آغاز فروش موتور سیکلت برقی جدید Zero FXE

Zero به عنوان یک پیشرو در زمینه تولید موتورسیکلت برقی آرام ننشسته و همیشه مدلهای جدید را رونمایی میکند.آخرین مدلهای عرضه شده SR/F و SR/S بودند.

اکنون Zero مدل جدیدی را به بازار با نام Zero FXE عرضه کرده است .

Zero FXE بر روی همان تنه Zero FX و FXS ساخته شده است ، اما به لطف طراحی مجدد،ظاهری کاملا جدید دارد.

Zero FXE با الهام از موتور سیکلت الکتریکی مفهومی آینده نگر Zero که با شرکت طراحی HUGE توسعه یافته است ، به طرز شگفت انگیزی نسبت به کانسپت اصلی وفادار مانده است.

این موتور روی پلتفرم FX ساخته شده و از همان موتور 34 کیلووات (46 اسب بخار) و 160 کیلومتر (100 مایل) برد شهری برخوردار است. FXE تواناییهایش را با ظاهری زیبا و فناوریهای جدیدتر ارائه میدهد.

چیزی که این برند تجاری را تعریف میکند این است که ، zero برای انجام کارهای نوآورانه در زمینه وسایل الکترونیکی تعهد به حرکت رو به جلو دارد. FXE ویژگی های طراحی ، فناوری و تجربه سواری را که از موتورسیکلت آینده انتظار می رود ارائه می دهد.”

مدیر عامل شرکت Zero ، Sam Pachel

وزن این موتور سیکلت 135 کیلوگرم (298 پوند) است ، این مقدار وزن ، نصف وزن بسیاری از موتور سیکلتهای هم رده اش مانند هارلی دیویدسون LiveWire ONE است. هر دو موتور سیکلت برای موتورسواری در شهر طراحی شده اند ، با این تفاوت که zero fxe با نصف قیمت و نصف وزن است.

موتور 34 کیلو وات (46 اسب بخار) ضعیف بنظر میرسد. اما بخاطر وزن کم موتور سیکلت سرعت بسیار بالایی دارد ، حتی جاده های کوهستانی را به راحتی میگذراند و احساس کم بودن قدرت موتور به شما دست نمیدهد.

شاید بنظر برسد که ZERO FXE جدید همان FX است فقط تنه اش تغییر کرده است ، در واقع همین است ، اما ویژگیهای بهتری از FX دارد.

بسیاری از فناوری هایی که در موتور سیکلتهای SR / F و SR / S Zero وجود داشت ، در این موتور سیکلت هم وجود دارد. یک نمایشگر 5 ″ TFT با ظاهری مشابه صفحه نمایش LCD FX دارد. این موتور سیکلت همچنین دارای سیستم عامل Zero’s Cypher II است که شامل اتصال بلوتوث برای تنظیم پارامترهای سوار شدن مانند قدرت ، گشتاور و حداکثر سرعت در موبایل موتور سواراست.

با باتری 7.2 کیلووات ساعت ، FXE از حداکثر 160 کیلومتر (100 مایل) برد در شهر برخوردار است. سرعت این موتور سیکلت برقی می تواند تا 136 کیلومتر در ساعت (85 مایل در ساعت) برسد و برد آن در چنین سرعتی به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

اگر به دنبال یک موتور سیکلت برقی مسافرتی هستید ، این مناسب شما نیست. اما اگر به دنبال موتور سیکلت برای سفرهای درون شهری هستید ، FXE عالی است. من چندین ماه سوار FXS شدم و هفته ای یک یا دو بار آن را شارژ میکردم. موتور سیکلت های الکتریکی با باتری های کوچک که برای استفاده در شهرها طراحی شده اند ، یک گروه در حال رشد را تشکیل می دهند و FXE مطمئناً بهترین موتور برای افرادیست که مسافرتهای درون شهری دارند.